torsdag 26. februar 2009

M&J-Dag2(bildeserie)

Første som skjedde i dag var at vaskehjelpa kom. Hu skulle egentlig komme klokka 9.00, men kom 14.00 istedet. Egentlig kjempekjekt for vi sov til langt utpå dagen. Når hu stakk dro meg og Julie til marken. Vi viste allerede før vi kom at vi ikke kom til å være der så mye, pga alle folka. Dessuten var det bare en grunn til at jeg ville dit. For to år sia kjøpte jeg noen brente mandler der, og jeez, de var gode. Jeg skulle kjøpe dem i fjor og, men rakk ikke. I en av de første bodene fant jeg dem, og da var jeg i og for seg ferdig, og Julie ville ikke se på noe spesielt tror jeg. Seinere drakk vi kaffe på kafeen på stortorvet og spiste middag på kinaresturanten. Veldig koselig!:)
Resten av dagen har vi fordrivd med skravling, gåing og bussing, og pengebruking selfølgelig;)
Vi tok og "noen" bilder, og vi legger ut de "fineste!":P

Hmm...

Legg merke til fokusen på veggen bak oss!

Har ikke peiling på hva jeg dreiv med, men ikke meninga:P

Vi har begge lakka neglene knæsjrosa, og detta var et av mine desperate forsøk på å få dem med på en "naturlig" måte.

Jaada.
Meg og mine fotoskills:P

Julie snakker med mamma!;D

Noe vi fant i kjøleskapet mitt, gudene veit hva det er, men det er UTEN nøtter!:P

Julie sier osten er muggen, men jeg tror den skal være sånn. Det står utpå at det er fire oster, og det kan jo se ut som om det grønne er en av de? Vi kasta den for sikkerhetsskyld!
-Marthe

1 kommentar: